Sergej Kondakov

Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.

Sergej Kondakov

Jakého jste pohlaví?

Minulou středu čelila Věra Jourová takzvanému "grilování" v Europarlamentu. Ucházela totiž o pozici eurokomisařky, a proto se musela podrobit docela nepříjemné proceduře - měla přesvědčit členy výboru o svých schopnostech. Grilování trvalo tři hodiny. Mimo jiného dostala Věra Jourová otázku, pokud bude "odpovídat" za rovnost žen, jak se vypořádá s množstvím pohlaví, oficiálně registrovaných v unii?

8.10.2014 v 12:29 | Karma: 31,21 | Přečteno: 12468x | Diskuse| Společnost

Sergej Kondakov

Závod o rychlý pád. Přehled světových médií

Rusko končí. Pišou o tom západní média, tvrdí to množství expertů, předpovídají to analytici. Čeká Rusko nevyhnutelné zhroucení. Zavinil to Putin, protože udělal množství chyb.

30.9.2014 v 11:24 | Karma: 33,30 | Přečteno: 1702x | Diskuse| Politika

Sergej Kondakov

Čí je Krym?

Prezident Ukrajiny Petro Porošenko tvrdí, že Krym byl, je a zůstane ukrajinský. Nicméně Ukrajina zahrazuje kanál, kterým teče voda do poloostrova. Náhradní dodávku "ukrajinskému" Krymu zařídilo Rusko. Zachránili před velkým suchem.

10.9.2014 v 11:00 | Karma: 30,49 | Přečteno: 1339x | Diskuse| Politika