Sergej Kondakov

Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.

Sergej Kondakov

Proč Američané jsou…

Dnes mám na pořadu dne etymologii. Nic ve zlém. Čistá věda. Možná není to politické korektně, tak nejsem politik. Takže. Je Rus, je Rusák. Je Žid, je Židák. Je Ukrajinec, je Chochol. Je Čech, je Čechol. Je Vietnamec, je Rákosník. Je Ital, je Makarón. Je Francouz, je Žabožrout. Je Američan, je...

17.9.2014 v 9:51 | Karma: 24,38 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Ostatní