Za vaše a naše peníze

Sergej Kondakov

Jak jsem v mládí četl o Jaromíru Soukupovi

Myslel jsem si, že jsme dosáhli dna. Ale ze spodu zaklepali. Zaklepal, pochopitelně, miliardář, mediální magnát a /nejenom/můj dlužník Jaromír Soukup. Zaklepal tím, že se nic nestalo.

17.11.2022 v 10:58 | Karma článku: 22.89 | Přečteno: 975 | Diskuse

Sergej Kondakov

Jaromír Soukup: Neplatit, neplatit, neplatit!

Ahoj všichni! Nebyl jsem tu dlouho, uch! I když ta dnešní doba, kdy dějiny skáčou, jako šílené koně, prostě nutí vlézt do veřejné diskuze o vezdejších problémech.

21.10.2022 v 11:06 | Karma článku: 29.03 | Přečteno: 2099 | Diskuse

Sergej Kondakov

Za vaše a naše elektrické peníze

Dnes o referendu v Skotsku nepíše jen líný. Já akorát líný jsem, proto o tomto referendu psát nebudu. Možná později. Raději se obrátím na náš všední život, ve kterém každý den úředníci a velké korporace dělají z nás hlupáky. My, svobodné občané svobodného státu, ve kterém prý panuje tržní ekonomika, souhlasíme s tím, že každý den, každou vteřinu - i zrovna teď, když čtete tyto řádky - jsme nemilosrdně okrádání.

19.9.2014 v 10:21 | Karma článku: 27.06 | Přečteno: 1043 | Diskuse
Počet článků 129 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2357
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér. Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana. Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil. Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.