Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co vy vite, pratele..... Treba pristi iPod, iPhone, computerovy chip, nejlepsi film, novy hudebni smer (ktery bude lepsi nez jazz, rock nebo treba bluegrass), neprijde z Ameriky, ale z Ruska. Treba Rusove pristanou 40 let po Americanech na Mesici. Treba poslou konecne funkcni rover na Mars, vyrobi prvni slusne auto nebo motocykl.

Treba.... treba prestanou lhat, zapirat a byt namysleni. 

Jenze k tomu je potreba svobody a demokracie. 

Nic proti vam mili Rusove nemam, ale prave ted me silne svou laskou k agresivnimu diktatorovi a zaslepenosti silne pripominate Nemce v dobach Adolfa Hitlera.

Grow up !

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.