Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Všetkého moc škodí - aj rozumu. Pri týchto "pokrokových vymoženostiach" si vždy spomeniem na Švejkov citát: "Všichni lidi nemohou bejt chytrý. Protože kdy by by každej chytrej, bylo by na světě tolik chytrosti, až by z toho byl každej druhej blbej".

Lepšie  súčasnú "pokrokovú" náladu na Západe vyjadriť neviem.

0 0
možnosti
RH

Existují dva extrémní přístupy vůči sexuálním menšinám. Jeden aplikuje Putin nebo Írán a druhý se nám snaží protlačit neomarxistická lobby.

3 0
možnosti
JC

Nesměšujte Rusko a Irán. Irán aktivně pronásleduje homosexuály. Rusko jim jen nepovoluje dělat veřejnou propagaci homosexuálního chování.

Zlatý Putin!

2 2
možnosti

Je zajímavé, jaké je tohle pro vás, vymírající rusáky téma.:-)

4 1
možnosti
OP

R^ Co všechno nás ještě čeká?

1 1
možnosti
Foto

J46i81ř25í 12K21o21b44z57a

8. 10. 2014 13:14

To znamená, že vyhraněný muž nebo žena padají pod odstavec 28 (jiné). Tak to budu asi jiný....

0 0
možnosti
MP

V některém státě už se zavádí na školách, že žák či žákyně si může vybrat, na jaký záchod chce jít...8-o

0 0
možnosti
Foto

Za mé puberty jsme taky chodili s holkama na záchodV

2 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.