Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J48i25r76i 51B33i91l67i89n36a

14. 10. 2014 15:52

No, to by chtelo zaznam cele diskuse. Anebo preklad od nezavisleho novinare, kterym zastance Putinovych zverstev Sergej Kondakov rozhodne neni.

Skutecne nazory pana Bohma si muzete v anglictine precist zde:  http://www.themoscowtimes.com/sitemap/authors/170364.html

Pokud chce pan Kondakov s Bohmem polemizovat, muze to zkusit na zaklade prave techto clanku. Aspon budeme mit jistotu, ze si nic nevylhal, nevytrhl z kontextu, nebo "omylem" spatne neprelozil.

Pokud se tyce americkeho vmesovani na Ukrajine, Spojene Staty tam neposlaly ani pravidelnou armadu, ani neoznacene hrdlorezy, ani zbrane. To dela zatim jen Rusko.Rv

4 2
možnosti
MP

Pane Bilino, opravdu nejsou cizí- americká vojska na Ukrajině? To myslíte vážně???????????

2 5
možnosti
MK

No trochu snížím hodnotu ruských oponentů Michaela B. On prostě řekl, že USA jsou  všichni povinni jako celosvětového četníka poslouchat  a běda tomu kdo se podřídit nehodlá. Zachoval se prostě jak typický Američan a to samozřejmě nechtěně snižuje úroveň jeho oponentů protože typického Američana, s výjimkou řiťolezců, udolá člověk i s průměrnou inteligencí.

5 3
možnosti
Foto

J65i47r62i 67B83i22l81i70n23a

14. 10. 2014 15:55

Nuze, pokud tu prumernou inteligenci skutecne vlastnite, tak s chuti do toho ! Michaelovy clanky najdete zde:  http://www.themoscowtimes.com/sitemap/authors/170364.html

1 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.