Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78a96r80a 66R32a64n87k

2. 6. 2016 18:40

Budu a musim se opakovat i kdyz se Vam to nehodi: v roce 2011 zacaly demonstrace v Syrii, byli Assadem krvave potrene. V roce 2012 zacaly priplovat a troskotat prvni lode u brehu jizni Evropy. Vladimir potreboval dodelat a pripravit vse na megalomanske OH, takze nechal plavat, respektive odletet helikopterou s plnymi kufry pana Janukovyce. O cem jste vazeny rusky zpravodajce psal? O sebevrazdach ruskych zpravodajcu? O propagande RT? Pochybuji.

1 0
možnosti

Zarážející je, že nikoho nezajímá, že na vyváženost zpravodajství jsou normy. Nebo je vyžadováno, aby všechny všechny kanály byly stejně vyvážené. Je to stejné, jako by RRTV dohlížela na to, v jakém poměru zazní dechovka, klasika, rock a pop.

4 1
možnosti

z celé té diskuse bych vypíchl jednu maličkost, kterou mi zatím nikdo nevysvětlil, a to ten řev o "vyváženosti, objektivitě,...." ZPRÁV o migrantech - cituji "Jako argument uvádí Robert Břešťan ve svém článku statistiku pozitivních a negativních relací ve vysílání TV Prima...."

Pominu-li to, že je velmi subjektivní posuzovat zda je konkrétní zpráva o tom co se stalo pozitivní či negativní vůči nějaké skupině (mě by se více líbilo měřítko pravda/lež/subjektivní názor) : má to znamenat, že "vyvážené, objektivní,..." musí být dle autorů těchto výroků zveřejňování ZPRÁV o všech skupinách lidí tj. (když to pro ilustraci přeženu) např. i o neonacistech, o saláfistech, o komunistech,......, o Kimovi, Putinovi, Erdoganovi, Breivikovi......každý ať si dosadí sám další skupiny/jména, aby mu ten nesmysl došel.

Co když o některých skupinách/lidech prostě pozitivní ZPRÁVY nejsou, nebo jich je minimum ? To je pak médium kvůli "vyváženosti, objektivitě,..." ZPRÁV má vyrobit ?

15 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.