Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V duchu si predstavuji, jak by vypadala nacisticka propaganda v roch 1938 kdyby uz tenkrat byl internet.

3 0
možnosti
Foto

Nijak zvlášt, na rozdíl od té československé pracovala nepřetržitě.

0 0
možnosti

J55a15n 39B89u58r97i50a53n

13. 6. 2016 8:51

"Obdivuji", co všechno dokáží Rusové vypátrat a kolik nových informací dokáží stále nalézat.

Co jim však chybí je základní slušnost - stačilo jen světu říct: "Sorry, tohle jsme podělali. Omlouváme se!" a ostatní by si řekli, že ten Rus je už opravdu jiný.

Tímto neustálým lhaním a mlžením se jen usvědčujete, že jste pořád stejní jako za SSSR.

7 2
možnosti
Foto

Až Ukrajinci sdělí předtím "Sorry, neměli jsme pouštět civilní letadla nad válečnou zónou, dalo by se o Vaší velkorysé nabídce uvažovat"-

Až letecké společnosti sdělí předtím "Sorry, neměli jsme tam létat, přestože nás opolčenci varovali, že sestřelí jakékoliv letadlo, které se tam objeví, tak by se Vaše velkorysá nabídka dala zvážit".

Ale vzhledem k tomu, že MH17 byl sestřelen zezadu od Debalceva, je nutné Vaší nabídku odmítnout .

0 6
možnosti

Zajimavy clanek. Dekuje se.

3 1
možnosti

...který ale vyzněl do ztracena jako vždy....

0 2
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.