Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Redaktoři ČT se od včerejška tváří jako na funuse. Ani Britové, kteří hlasovali pro setrvání, se netváří tak utrápeně.

0 0
možnosti

Pro vás rusáky dobrá zpráva, ne?

2 0
možnosti

Konečně dal někdo světu najevo, že život existuje pouze napravo. Levičáci mají prostě rádi státní cecíky, a když je vysají začnou útočit na zodpovědné "extrémisty". Ty někdy pustí nechtěně do čela. Až ty chyby opět zacelí udělají další "solidární" revoluci. Jsou to prostě falešní navonění altruisté. Kradou, lžou, parazitují a vraždí intelekt. To je ta světová právní ovčí rovina.

1 1
možnosti

Prodejci se snaží zavést letní Vánoce. Datum odpovídá, dárek jsme dostali, tak se to asi povedlo :-) Tolik k názvu dnu.

A teď vážně, popsal jste to velice střízlivě. Žádnou upřímnou sebereflexi ze strany eurohlav ale nečekám. Nenarazil jsem nikde ani na zmínku, že by třeba někdo z nich zvažoval rezignaci. Ani jeden. Asi už se nepovažují za politiky ani za zodpovědné, ale za ideologické vůdce, a jako takoví se tam vidí navěky.

5 1
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.