Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J10a72r60a 22R53a61n12k

4. 7. 2016 22:05

A proc to zajima ruskeho blogera?8-oRv

0 2
možnosti

A proc to cte Kanadska SvycarkaRv8-o?

1 0
možnosti

:-)......Také Vám fandím ! Lid musí být ohlupován !R^R^R^

3 1
možnosti
Foto

To je propagandistický tah proruských médií!!! A může za to Putin (ostatně jako za všechno co se na světě děje). A basta. Říkali to v televizi. ;-D;-D;-D;-D

5 0
možnosti

Dobrý den , dík jste dobrej

5 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.