Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A21l64e80š 71M90e16r17t44a

14. 7. 2016 13:49

Sanovat krachující banky pěnězi dańových poplatníků je klasickou ukázkou toho, jak velké peníze ovládají politiky. Od počátku tohoto roku má údajně platit nová směrnice EU, která odpovědnost za sanaci bank přenáší na věřitele. Jak jsem se ale dočetl, tak již se hledají řešení jak tento primcip obejít v případě italských bank, které mají značné problémy. Málokde se podaří taková mobilizace obyvatel jako na Islandu, která by postavila politiky do latě. Děkuji autorovi blogu, že čtenářům ukázal, že demokracie může fungovat i jinak, než se nám snaží namluvit mainstreámoví politici všech směrů a barev.

2 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.