Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Do sankčního seznamu USA se dostala plzeňská Škoda JS, která patří do skupiny Gazprombank a už 20 let je částí ruského holdingu OMZ V.B. Proč se Američané rozhodli potrestat jednoho z největších výrobců zařízení pro atomový průmysl a petrochemii?

Jestli to s Kovosvitem nebude něco podobného?

Pro Vás pane autore karma R^

1 1
možnosti

P68e87t40r 12U69h67e10r

6. 9. 2016 10:39

petříku, když napíšeš A, měl bys napsat taky B. Třeba to, jak a jestli vůbec sankce dopadnou na tuto firmu. Jenže jednodušší je populisticky napsat, že je pod sankcemi česká firma :-/

1 0
možnosti

...tihle rusáci...RvRv

2 2
možnosti

Píšete neprosté ekonomické nesmysly. Ostatně, mám dlouhodobě dojem, že píšete jen nesmysly. Ty ekonomické jsou doložitelné. Co je složitého na prodeji (nákupu) akciového podílu (či podílu v s.r.o.)? Nic. V čem je problém zvýšení základního kapitálu a tím zainvestování? Děje se to dnes a denně (nebo alespoň dnes a týdenně) na celém světe.

Prostě píšete nesmysly.

6 3
možnosti

P71e70t63r 89U74h27e17r

5. 9. 2016 9:37

Přesně tak, pan Kondakov nemá vůbec představu a přehled o ekonomice. Jeho článek je pouhou směsicí domněnek a nesmyslů.

4 2
možnosti

:-).....Dobře napsáno ! SLeduji tento špičkový průmyslový podnik už delší dobu,je to velmi divné ! A hlavně sankce.....koho dusí? Rusko se přizpůsobí, ale Evropa trpí ! To je cíl, ať má Evropa starosti ! R^R^R^

2 4
možnosti

P54e69t91r 82U33h66e71r

5. 9. 2016 9:43

Dobře napsáno? Tohle může napsat jen úplný ignorant. V tom článku není napsaného dobře vůbec nic. A tvůj příspěvek je taky mimo. Rusko že se přizpůsobí? To už by udělalo dávno. Rusko je a bude dál závislé na potravinách a technologiích ze zahraničí. Schopné evropské firmy si našly a najdou jiné lukrativní trhy, je jich dost.

3 2
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.