Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na volby, u kterých není předem dáno, kdo je vyhraje a po třetí se presidentem stát nemůže, i kdyby se na hlavu stavěl. Tomu se může divit snad jen Rus.

2 0
možnosti
Foto

o, Vy jakožto Rus, byste se asi měl začít modlit...:-)

2 0
možnosti
Foto

,,Katastrofa bude za měsíc";-D

Trošku mně to připomíná ten vtip o možné tuhé zimě. Jelikož si indiáni připravovali na zimu větší množství dřeva, předpokládalo se, že bude zima obzvláště tuhá. Když se jich kdosi zeptal, proč si tolik dřeva na zimu chystají, odpověděli, že jí předpovídali v mediích;-)

0 0
možnosti
MS

Vy nejspíš budete jeden z těch, o kterých ve své zprávě mluví BIS. :-P

4 0
možnosti
Foto

Kdybyste se více snažil, nemusel jste vyvolávat zbytečnou paniku. I když, těžko vám kdo uvěří...

https://en.wikipedia.org/wiki/National_Preparedness_Month

2 0
možnosti
DB

Myslim, ze tu nejde o paniku, Merklova toto vyhlasenie dala a pokial ho dal aj Putin - prosim. Svet skutocne stoji na rozhrani a mozeme to ignorovat , dufajuc, ze sa nic nestane, alebo mozeme byt aspon trochu pripraveni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.