Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Jaromír Soukup je pro mně nečitelná a dost nelogická postava., viz jeho obrat ohledně prezidenta Zemana. Jednu dobu se psalo že má velké dluhy, teď zase nakupuje nějaké patra budov, takže asi peníze má. Ostatně kdyby měl jenom dluhy, Agáta by s ním nebyla. Takže co s ním? Asi nic. Nesledovat ho a nepracovat pro něj. Jinak si taky myslím, že své peníze z něho nedostanete. I to je riziko švarc systému, možná že zaměstnanec by byl lépe právně chráněn. I když v téhle zemi bez vymahatelnosti práva kdoví.

0 0
možnosti
ZK

Přiznávám, občas zabloudím na TV Barrandov. Se spadlou bradou z trapárny, chvilku nedokážu ani přepnout. Úspěch potřebuje publikum, to je známá věc, a pan Soukup si klaku dokáže sehnat, o tom žádná. Věřím tomu, že tleskající a bavící se tváře, v úžasu nad myšlenkovými pochody rozšafně kroutícíma nohama mistra prezentujícího své myšlenky, tam dřepí úplně grátis, jen když jsou v televízi. I to se dá pochopit. Co ale nechápu, že jsou někteří politici, a není jich málo, co mu tam kompars (roští) dělají dobrovolně. Dřepěj tam jak na hanbě.

0 0
možnosti
Foto

Sledovat jakékoli projevy pana Soukupa škodí duševnímu zdraví. Představa tohoto jedince v jakékoli veřejné funkci je noční můrou demokracie. Že Vás obral a nezaplatil? Takových tu je, jeden je právě souzen a bude se soudit až do soudného dne. Viz jeho trvalé odvolávání se proti průkazu své činnosti v StB. Soud vynese rozsudek a on si s ním vytře pozadí. A jede to dále.

Takže Vám sice držím palce, ale mám obavy, že své už nikdy neuvidíte.

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
8 0
možnosti
LV

Kdo přistoupí na švarcsystem, má k tomu důvod. Ostatně zaměstnanecký systém v USA je mu dost podobný.

Pokud máte smlouvu, nebo aspoň jste schopen prokázat, že odběratel Vaši fakturaci nezpochybnil, ale celkem šanci uspět. Pokud ovšem subjekt, který si u Vás práci zadal, nezanikl. Pochybuji, že jste uzavřel smlouvu s JS jako fyzickou osobou.

Ale píšete, že se kauzy ujali advokáti, takže tam asi šance bude.

1 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.