Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Konečně jste nám objasnil, proč Rusko tu Ukrajinu chce zblajnout jak malinu.

5 5
možnosti

Při každém vašem článku si víc a víc uvědomuji, jak moc nesnáším rusáky....Rv

8 11
možnosti

Připojuji se ke gratulaci nejvlivnějšímu muži světa... NATO by se mělo okamžitě rozpustit a armády jednotlivých členských zemí by se měly ucházet o tu čest působit jako dobrovolnické trestné prapory hrdinné Ukrajinské armády!

9 4
možnosti
Foto

Dobrý návrh, ale my už šťastní jsme nyní. Další nůši štěstí bychom asi už neunesli. Ať si ho nezištně užijí i jiní. :-/

11 5
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.