Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pátý blog za sebou se stejným tématem a téměř stejným názvem. Vám rusákům, to asi hodně leží v hlavě, že? Nedivím se, to jste hodně po..dělali

5 6
možnosti
PH

a proč se teda rozčilujete, tak jim to vadí. Mimochodem, mě by to taky zajímalo a proč, protože to éro ani nedopadlo (s nadsázkou) ještě na zem a už Ukrajinské vedení vědělo, že bylo sestřeleno a ihned z toho obvinili separatisty.;-)

8 2
možnosti
Foto

Pořád dokola, jak u blbých na dvorečku. Ze závěrů komise vyplynulo, že letadlo nemělo poruchu ani potíže, bylo poškozeno způsobem odpovídajícím zmiňované raketě, na který piloti nestihli nijak zareagovat ani slovně. Logika věci říká, že jestliže povstalci neměli letadla, pak Ukajinci neměli důvod vystřelovat raketu, která sundá letadlo v deseti kilometrech. Povstalci se naopak letadla snažili sestřelovat předtím i potom a techniku jim k tomu pravidelně poskytovali ruští turisté na dovolené.

Ano, teoreticky mohlo jít o spiknutí CIA - do letadla byli naloženi předem zabití Holanďani, načerpána jen třetina nádrže, řídili piloti-kamikadze, které na místo sestřelu navedla ukrajinská stihačka... atd. Věřit tomu ale může jenom Kondakov a několik dalších podobně postižených, jimž rodiny včas nezajistily odbornou terapii.

14 3
možnosti
Foto

J72i53r45i 63B69i54l73i71n63a

18. 9. 2014 19:05

Navic je zde cerstva zprava reporteru z BBC o tom, ze se tam v ten den Buk s ruskou posadkou skutecne pohyboval. A zaznamy hovoru, kde se separatisti k sestrelu priznavaji, radostne povykovani Strelkova na twitteru atd..... 

Mam pocit, ze ruskeho pana bloggera hryze cerne svedomi a tak se snazi mlzit, oblbovat a lhat.....Rv

3 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.