Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

... a jak vy račte vědět jak začínal majdan v kyjevě..:??..vy jste tam byl....??...třeba jako tituška...nebo tak něco...???

10 5
možnosti
Foto

I79v62a15n 67M45a26r57e98k

22. 9. 2014 19:39

Začalo to první zapálenou pneu a potom už to byl mazec  ! ! !  Rv Rv Rv

4 5
možnosti
Foto

myslím, že autor blogu, je na tom s objektivitou asi stejně na štíru, jako pan Kocáb a Bursík.

12 8
možnosti
MD

Jen jsem nahledl na blog a narazil na Vas. Jako kdys, opet skvely clanek. Karma.

12 8
možnosti
Foto

Nedostáváte ani kopejku a přesto jste velmi agilním přítelem Vladimira Vladimiroviče. Trollové byli druhdy jen komentátoři. Povýšil jste to. Jste trollem jako autor.

Nevšiml jste si opozice v Ruské federaci, nevidíte, že celé Rusko taková politika vede do naprosté izolace. Nevíte a patrně neumíte pochopit, že celý svět není Rusko. To je obraz imperialismu, který jste tak moc odsuzovali.

17 21
možnosti
SB

R^ upřímě řečeno, Kocáb (a jeho spolupetičníci odpadlý kněz Halík, politický turista Bursík, býv.člen KSČ Štětina) nemají moc šancí na úspěch, protože jejich prvoplánová propaganda je tak neuvěřitelně polarizovaná, argumantečně primitivní a vůbec všeobecně blbá, že jí nemůže propadnout nikdo alespoň trochu soudný

26 7
možnosti
JJ

J78a57n 51J89o38š86t

22. 9. 2014 18:35

To byste se divil. V 50-tých letech zfanatizovaná lůza křičela SMRT M. Horákové bez jakéhokoliv povědomí o pravém stavu věcí ... stačila jen primitivní propaganda dobře zacílená na většinovou mentální spodinu. I dnes, při dostatku zdrojů informací se nechala většinová společnost opět lacině zblbnout, protože je to tak strašně pohodlné a univerzální viník jejich marných životů je na dosah:-/ !

20 7
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.