Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Ekonomický bojkot vždy a všude zvyšuje sepětí lidu s jeho vládou, tedy podporuje režim. Je to zdokumentováno už od starověku a v době moderní to není jiné.

10 3
možnosti
JR

J29a50r42a 40R36a85n96k

29. 9. 2014 18:49

Houbelec, na Kube ani KLDR se lid nesemkl s vladou, snazi se "zdrhnout" za kazdou cenu:-/

2 1
možnosti
MP

Vážím si každého politika, který má odvahu jít proti proudu. At je z kterékoli strany.

17 3
možnosti
Foto

To už popsal Jirásek: Proti všem.

5 2
možnosti
KB

K41a33r41e24l 18B87o76k

29. 9. 2014 9:20

Přistěhoval jste se ze Sovětského svazu, ale myšlení Vám zůstalo sovětské. Ono není jednoduché z měnit mentalitu.

12 19
možnosti

K obsahu článku něco máte? Nebo je kádrujete?

13 6
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.