Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Použil jste formulaci " my jako národ ". Vy jste Rus, přesněji řečeno rusák. Příslušník národa který se podílel na okopaci naší země. Národa, který způsobil a působí ve světě tolik zla jako málokterý jiný, pokud vůbec nějaký. To, že zcela účelově lžete, je už jen potvrzením naturelu.....Nespojujte nás a vás.....

9 10
možnosti
JB

Máte stejný přístup i k Němcům,Bulharům,Polákům,Ukraincům a ostatním národům kteří v tanncích Rusům pomáhali?Budete nenávidět Němce i za okupaci za ll světové války?Hodně jednoduchý přístup...

9 3
možnosti
BM

Ty červené karty byl náhodou výborný nápad.. Bohužel těmi vajíčky se to pokazilo... Avšak kolik bylo těch vajíček a kolik těch kartiček...

Jestli pokládáte dva miliony lidí za národ, no tak Vaše počty jsou poněkud podivné. A je už hodně těch, kteří litují že jej  volili a mnoho těch kteří jej volili jako nutné zlo.. Takže opět to číslo klesá......

6 9
možnosti
JB

Spíše je marginální  číslo 5 000 odpůrců,mírně řečeno,za odpor národaRv!!

8 2
možnosti
BS

Jaký národ si ho zvolil - čtyřicet let ohlupovaný Rusy. Neberte to prosím jako Rus osobně, vím, že i Rusové jsou různí. Mám rád ruskou literaturu - doproučuji Vám, pokud je neznáte, hlavně Babela a Pilňaka - oba Stalin nechal popravit.

9 2
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.