Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ruské lži on line, aspoň víme co je tenhle Kondakov zač;-€Rv

3 1
možnosti
JP

J36o22s31e12f 52P50a78r89á52k

19. 11. 2014 19:12

Spíše by si měla BISka posvítit na vás, dezinformace,polopravdy a lži jsou vaším chlebem.Stydte se,jste ubožák.[>-]

9 1
možnosti
Foto

Napsal bych, že autor je debil, ale to by nebylo slušné  ;-D

10 2
možnosti
Foto

Ale velmi, velmi pravdivé...;-D

10 0
možnosti
Foto

Kdo lže, ten i krade. České přísloví.

6 2
možnosti
MK

Že mě to ani nepřekvapuje...

1 3
možnosti
Foto

Ty karty nejsou "fasovány", ti lidé je naopak do té krabice vkládají, a chtějí je poslat Zemanovi na Hrad. Důkaz zde

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/436075/O-udajnem-dukazu-americkeho-vmesovani-do-nasich-veci.html#t2

5 1
možnosti
Foto

podařilo se mi vypátrat, že červené karty rozdával Svaz rozhodčích....Při dřívější objednávce netušili, že naši fotbalisté budou vzor pro slušnou hru.:-P

2 1
možnosti
LS

Ach jo .. je to sice už hezkých pár let, co jsem se trápil s počítačovou grafikou a zpracováním obrazu, ale toliko mi v hlavě utkvělo, že při ztrátové kompresy jsou veškeré "depixelátory" nepoužitelné. To je jako když byste chtěl nějaké číslo zmenšit .. řekněme 125 ... tím, že ho vydělíte dvěmi (a beze zbytku).. dostanete 62 ... tuto operaci ještě párkrát zopakujte ... dostenete 31 a pak 15, 7, 3 ... když pak budete chtít zpětně z té "3" vydedukovat co stálo na začátku, dostanete dost širokou škálu možností ... a to se zatím bavíme jen o jednorozměrné kompresi.

Taková ta udělátka ve filmu, že vám vylepší fotku, snímek nebo dokonce video jsou fikce a vzniklo to samozřejmě obráceným postupem.

3 0
možnosti
Foto

O OCR jste už slyšel? Jinak mistr Serjožka tu původní fotku, kde byl text čitelný, honem odstranil, když to ruplo, že je to podvrh - originál najdete v blogu pana Kroupy.

Jinak písmenka jdou zpětně rekonstruovat, pokud tam zbylo pár pixlů, na to jsou speciální programy s jistou inteligencí - rozpoznávání objektů. Dále se používá predikce možného textu - podle smyslu. Viz např. rozpoznání SPZ prchajícího vozu.

1 2
možnosti
JR

J43i87ř24í 62R63a28š32k29a

19. 11. 2014 15:44

Další směšné obvinění a důkazy, jako v případě sestřelení letadla nad Ukrajinou. Já nesouhlasím s tím, aby se po prezidentovi cokoliv házelo, ale prostestovat v ČR my proti prezidentovi můžeme (já tam nebyl a jak jsem psal jinde, se Zemanem v X věcech souhlasím a v X věcech nesouhlasím - to je normální v běžném životě, pokud nejste ovce nebo nežijete v Rusku). Což se o Vaší domovině říci nedá. Červená barva byla zvolena jako "stopka." Co by jste říkal, kdyby byla žlutá? Že za to může Španělská ambasáda? Ta červená co jste zaměnil za "rudou" by Vás spíš měla potěšit. Je to barva Vaší vlasti, kterou jste opustil a usadil se u nás. Naše demokracie není dokonalá, ale stále o 100% lepší než v Rusku za vlády cara V. Putina. A jestli si myslíte, že Vaše levná propaganda, která zabírá na diváky Ruských médií, Vám tady nějak až na pár rusofilů zabere, tak budete asi hodně zklamaný. A moc Vám ani nepomáhá, že používáte falešné důkazy, které jsou v zápětí během pár minut vyvráceny ;-D. Vy se asi držíte s panem Vyvadilem v tom jeho kroužku Přátelé Ruska hezky za ručičky, že...

4 1
možnosti
MS

Takových důkazů od anonymů s ruskou adresou můžou dodat dalších 10. Otázka je, co za to...:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.