Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych to bral jako slušný argument pro bratrskou, internacinální pomoc...

4 0
možnosti
MD

Cervene karticky jako takova internacionalni pomoc? Zajimave.

Nerika se tomu NAHODOU 'objevovat Ameriku?'

4 5
možnosti
JL

I když fotografie dostupná na webu není kvalitní, tak jsem si udělal laboratorně analyzovanou verzi fotografie a výsledek je zcela jasný. Odesílatelem je Vladimír Vladimirovič Putin a adresátem je budoucí protektor Jiří Vyvadil. Putin se potřebuje zbavit nevyzpytatelného Zemana a na zabraném  území hodlá instalovat svého opravdového člověka.

7 3
možnosti
MD

"Máňo, pocem, tos ještě neviděla".... Mana prichazi a cte. "Teda mámo, teho bych chtěla za muža"

2 1
možnosti
MD

Chca nechca je nutno rici 'nic noveho pod sluncem'. To abychom neurazili zpravodajske sluzby jedne nejmenovane spratelene mocnosti. Chyba zajiste vznikla az na ceske strane. Coz je tez obvykly cesky slendrian.

3 0
možnosti
BT

milý pane tohle je už ubohé,kde je ta zvětšenina oné fotky  pročpak jste ji odstranil,aby jste zase neměl ostudu?

7 2
možnosti
PK

P27e18t38r 78K40o53l92á31ř

19. 11. 2014 13:44

Za chvíli dorazí nudící se emigrace a ta Vám to hezky po bolševicku vysvětlí.

3 1
možnosti
Foto

;-D No jo, Kondakov. Adresát není Šárka Kadlecová, ale zcela viditelně prezident České republiky Miloš Zeman. Ambásáda USA se nejmenuje "Americké velvyslanectví", ale Velvyslanectví Spojených států amerických. Nepřekvapuje mě, že se Rusům ve světě smějí, když výrobu svých "důkazů", svěřují takovým popleteným jelitům (viz stihačka sestřelující malajskej boing).

16 3
možnosti
Foto

Aha, zvětšená fotografie před chvílí z článku zmizela ;-D

No třeba se zase objeví, až si jelita opraví ten photoshop.

14 1
možnosti
BT

milý pane ať ty karty vytiskl kdokoliv podstatné je že si ji někdo musí vzít a zvednout a pokud by ten někdo nechtěl ani socha Svobody ho k tomu nedonutí

6 2
možnosti
BT

jo a když jsem si to důkladně prohlédl tak odesilatel je Svaz inženýrů Ruska

6 3
možnosti
KH

K25a41r82e37l 79H92a90n51á58k

19. 11. 2014 13:29

Pokud je to pravda, tak je to skandál. Byla by to taková obdoba odposlouchávání Merkelové americkou NSA.

Ale pokud je to lež, tak je to ubohé.

Zatím si počkám na potvrzení nebo vyvrácení tohoto obvinění, než bych to nějak dál komentoval.

4 0
možnosti
Foto

Co to má být? Vždyť jako adresát je na té krabici jasně uvedený Miloš Zeman, Pražský hrad...;-D

3 4
možnosti
VP

Vás neděsí, že Česká pošta nedokáže doručit zásilku z americké ambasády na Hrad? Kde je listovní tajemství?

3 1
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.