Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Ze ja Idiot vubec ten proputinovskej blabol otviral. Mohlo mi preci stacit uz jen ze se to letadlo zritilo.

9 5
možnosti

Na všechny tyto vaše otázky najdete odpovědi u vás doma v Rusku, rusák to byl ,kdo dělal svým "opolčencům" tenhle protiletadlový servis. Proruští teroristé jak známo neměli žádné letectvo ani protiletecké zbraně. Díky agentuře Bellingcat je celkem dobře zmapovaná cesta BUKu od 53 ruské , protivzdušné brigády, která je dislokována u Kurska v Rusku.

Podle mě ti proruští pohůnci na Donbase neměli v podstatě ani tušení o podobných aktivitách ruské armády a nevěděl o tom možná ani tehdejší vojenský velitel Donbasu rus Girkin/Strelkov. Eto vaše dělo, pane rusáku....

14 5
možnosti
Foto

No tak, střílelo se od Debalceva, kde se nacházely ukrajinské buky. A vzhledem k tomu, jak bylo letadlo zasaženo, odněkud jinud se střílet nemohlo.

Nějaké cestování nějakého Buku od Kurska je zcela irelevantní.

5 10
možnosti
Foto

Mně to zirkonium nedává prozatím žádný smysl.

1 2
možnosti
VV

Tomu se vubec nedivim. Nam ostatnim dava. Vyskytuje se v kazde lidskem tele. Priblizne 4mg na kilogram vahy.

2 1
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.