Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J89a95r93a 91R54a89n64k

18. 5. 2016 23:52

Ambasada nmuze diky Vam na iDnes protestovat, ale Jamala vyhrala a cely svet zna jeji story:-)R^

0 0
možnosti
RK

Normálně na tyhle věci nekoukám, ale na základě článků jsem si Jamalu pustil. Když jsem to doma pustil nevycházel jsem z údivu co to tam předvádí. No pro jistotu jsem si pustil pro porovnání ještě ostatní. No musím dát porotě za pravdu, ze všech byla opravdu nej. Bezpochyby nejhorší. Tak si to asi porota popletla, jako my kdysi ruské známky, kdy 1 byla 5 a naopak. Jamala tedy byla 100% nejhorší a porota to obrátila.

0 1
možnosti
Foto

P98e44t27r 95H91e95s37s

17. 5. 2016 13:25

Možná kdyby rusové nebyli tak arogantní a omluvili by se za miliony mrtvých na Ukrajině, Krymu, Maďarsku, Polsku, Afghánistánu Československu,a neoslavovali největší masové vrahy 20teho století Stalina a Lenina, možná by si o nich svět nemyslel tolik špatného.

3 3
možnosti
TK

Takže vše je OK ( v porjádke ).

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2357x
Jsem filmař, dokumentarista. Kameraman, střihač, režisér.
Pocházím z Ruska, přesněji řečeno, ze Sovětského svazu. Když jsem pracoval jako kameraman a režisér, politiky jsem se stranil. Ale za "perestrojku", na konci 80. let minulého staletí musel jsem zúčastnit procesu velkých společenských změn. Od té doby se hodně zajímám o politiku a vliv "velké" politiky na život obyčejného občana.
Přestěhoval jsem do Česka v půli 90. let, postupně jsem se vrátil do branže. Ale zájem o politiku jsem neztratil.
Zažíváme velké změny. Už zase. Musím se k tomu vyjadřovat.